FAQ - Najczęściej zadawane pytania

REALIZACJA ZAMÓWIENIA
Poznaj warunki sprzedaży

Jak zamówić prenumeratę?

Skorzystaj z formularza na stronie https://malecharaktery.pl/prenumerata Prenumeratę możesz zamówić 24/7.

Po złożeniu zamówienia, z adresu redakcja@malecharaktery.pl wyślemy również maila z potwierdzeniem zakupu.

Jakie są dostępne metody płatności?

Zamówienie należy opłacić online przez PayU - link otrzymasz w podsumowaniu zamówienia. Możesz zapłacić kartą, przelewem, BLIKiem lub Google Pay. Po opłaceniu zamówienia zostanie wystawiona faktura VAT.

Jak zmienić adres dostawy prenumeraty?

Możesz zmienić adres dostawy, w tym celu skontaktuj się z BOK poprzez email bok@forum-media.pl

Od którego numeru zacznie się moja prenumerata?

Prenumerata rozpoczyna się od numeru przypisanego do miesiąca, w którym została wystawiona dla Państwa faktura VAT. Na przykład: Jeśli faktura została dla Państwa wystawiona w styczniu wówczas pierwszym numerem w ramach prenumeraty będzie numer grudzień/styczeń. 

Czy prenumerata cyfrowa obejmuje wersje mobi i epub?

Aktualnie cyfrowe wydania Małych Charakterów możesz czytać na swoim koncie na portalu Małe Charaktery. Nie ma możliwości pobrania ich w formatach mobi i epub.

Czy jest możliwość zamówienia prenumeraty za granicę

Tak, aby zamówić prenumeratę Małych Charakterów na zagraniczny adres, prosimy o kontakt z BOK poprzez email bok@forum-media.pl lub pod numerem telefonu (61)6655800 od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-16:00.

Czy prenumerata przedłuży się na kolejny okres po roku?

Prenumerata kończy się po roku automatycznie i nie jest przedłużania, współpraca wygasa.

Jaki jest czas oczekiwania na pierwszy numer w ramach zakupionej prenumeraty?

Pierwszy numer w ramach prenumeraty wyślemy najpóźniej w ciągu 7 dni roboczych od zaksięgowania płatności na koncie wydawnictwa.

 

MOJA PRENUMERATA
Zarządzaj ustawieniami konta

Dlaczego muszę resetować hasło podczas pierwszego logowania na stronie?

Przede wszystkim, aby nowe hasło było przechowywane w sposób, który jest zgodny z zalecaniami RODO. Pozwala nam to również utworzyć uniwersalne konto, dzięki któremu otrzymasz dostęp do nowych funkcjonalności serwisu oraz zyskasz możliwość logowania się do wszystkich serwisów tym jednym kontem.

Pamiętaj, że login to adres email podany przez Ciebie podczas składania zamówienia.

Jak mogę zresetować hasło?

Nowe hasło możesz ustawić na dwa sposoby:

  • Wejdź na stronę https://malecharaktery.pl i zaloguj się, używając swojego dotychczasowego hasła. Po zalogowaniu zobaczysz informację z prośbą o zmianę hasła. Teraz wystarczy, że podasz nowe hasło, które będzie obowiązywać od tej chwili.
  • Z adresu redakcja@malecharaktery.pl wysłaliśmy również maila z informacją o zmianach na stronie oraz linkiem do resetowania hasła. Kliknięcie w niego również umożliwi Ci podanie nowego hasła.
Nie pamiętam hasła lub nie otrzymałem wiadomości.

Jeśli nie pamiętasz swoich dotychczasowych danych logowania lub nie możesz znaleźć wysłanego linku do resetowania hasła, skorzystaj z opcji Przypomnij hasło - klikając w Nie pamiętam hasła w formularzu logowania.

Zmieniłem adres e-mail i nie mam dostępu do starego adresu.

Prosimy o kontakt na adres redakcja@malecharaktery.pl Podanie starego adresu e-mail oraz numeru ostatniej faktury na pewno przyspieszy proces utworzenia nowego konta.

Chcę zrezygnować z dalszych przedłużeń prenumeraty.

Prenumerata wygasa automatycznie po roku i nie jest przedłużania. Nie ma możliwości zrezygnowania z niej przed upływem roku.

Złożyłem zamówienie na prenumeratę Premium/Cyfrową, a nadal nie mam dostępu do serwisu.

W przypadku wybrania formy płatności Faktura otrzymujesz warunkowy, 14 dniowy dostęp do serwisu. W tym czasie wystarczy opłacić należność, aby otrzymać pełen dostęp do serwisu na czas trwania abonamentu.

W przypadku wybrania formy płatności Online pełen dostęp do serwisu otrzymasz po zaksięgowaniu wpłaty na naszym koncie. Poinformujemy Cię o tym poprzez email.

Jeśli po kilku dniach nadal nie masz dostępu do konta, prosimy o kontakt na adres bok@forum-media.pl. Aby skrócić czas oczekiwania napisz nam w wiadomości adres email i numer zamówienia, które wyświetlają się w panelu Moje konto w zakładce Dostępy.

Jak zmienić adres dostawy prenumeraty?

Nowy adres dostawy proszę wysłać na: zmianydanych@forum-media.pl Prosimy o podanie w wiadomości adresu email i numer zamówienia, które wyświetlają się w panelu Moje konto w zakładce Dostępy.
Nowy adres wysyłki będzie obowiązywał od kolejnego numeru.

Korzystam z prenumeraty cyfrowej/ekonomicznej, chciałabym zmienić wersję prenumeraty na Premium, czy to możliwe?

Aby poznać możliwości, prosimy o kontakt poprzez email: bok@forum-media.pl

NADAL MASZ PYTANIA I WĄTPLIWOŚCI?

Napisz do nas na adres bok@forum-media.pl.
Chętnie odpowiemy.